Faktura & betaling

Velkommen til vår betalingsside. Her finner du informasjon om faktura og betaling. Se også ofte stilte spørsmål nederst på siden.

Faktura

Vi forklarer din faktura

Her kan du se et eksempel på hvordan din faktura er satt opp. Gjelder din faktura nyinstallasjon eller service, vises alle installerte komponenter.

Kundenummer

Forfallsdato

KID-nummer

Installerte komponenter

Mine fakturaer

Alle fakturaer fra oss opprettes via vår fakturapartner Billogram. Du kan se dine fakturaer via Mine Sider, og har du vår nye smart alarm, kan du se fakturaene i appen. Du kan også få en oversikt over alle dine fakturaer gjennom Billogram sin egen portal.

Se betalte fakturaer

Oversikt over kommende faktura

Last ned fakturaer

image56

Betalingsalternativer

Vi vil gjøre det enkelt, derfor tilbyr vi fire forskjellige måter for deg å betale fakturaen på.
Av miljøhensyn anbefaler vi at du betaler med AvtaleGiro, slik sparer du også unødvendige fakturagebyrer. 

Papirfaktura

Papirfaktura sendes til din adresse og må betales manuelt. Et fakturagebyr på 10 kroner legges til. 

E-postfaktura

E-postfaktura sendes til den epostadressen som er lagret som mottaker hos Sector Alarm. For å betale fakturaen må du manuelt skrive inn betalingsopplysninger i nettbanken.

AvtaleGiro

AvtaleGiro trekkes automatisk fra din konto hver måned uten at du behøver å foreta deg noe. I tillegg unngår du fakturagebyr. Her finner du instruksjoner om hvordan du aktiverer avtalegiro via Billograms nettside.

 

eFaktura

Ved eFaktura sendes fakturaen elektronisk til nettbanken din. For å betale fakturaen må du godkjenne den i nettbanken. 

Ofte stilte spørsmål om betaling

Din faktura forklart

På siden fakturainformasjon finner du alt du trenger å vite om fakturaen din inkludert ofte stilte spørsmål fra våre kunder vedrørende betaling og fakura. Du finner også en eksempelfaktura som forklarer din faktura i detalj.

Hvor kan jeg se fakturadetaljer?

Fakturadetaljer finner du på baksiden/side 2 av fakturaen under delen "tjenester". Hvis fakturaen er for en nylig installasjon eller serviceavtale, vil den vise eventuelle installerte komponenter.

Hvordan kan jeg betale fakturaen?

Du kan velge mellom papirfaktura, e-postfaktura, avtalegiro eller eFaktura. Vi anbefaler avtalegiro av miljøhensyn og for å unngå et fakturagebyr på 79,-.

Du kan også velge å betale månedlig, kvartalsvis, hvert halvår eller årlig.

Les mer om betalingsalternativer.

Er det mulig å endre fakturadato?

Hvis du vil endre forfallsdato for kommende fakturaer, kan du kontakte vår kundeservice.

Hvordan vet jeg om AvtaleGiroen er aktiv?

Den beste måten å vite om AvtaleGiro er aktiv er å kontakte banken din.

Kan jeg betale abonnementet mitt med eFaktura?

Ja, du kan selv aktivere dette i din nettbank ved å velge "ja takk til alle".

Når du betaler med eFaktura tilkommer det ikke fakturagebyr. 

Hvor finner jeg forfallsdato på fakturaen?

Forfallsdatoen finner du øverst til venstre på fakturaen din, under fakturanummer. 

Hva er betalingsinformasjonen til Sector Alarm?

Vårt organisasjonsnummer er: 975 368 211

Privatkunder:

Kontonummer: 1506 76 16089

Ved betaling fra utenlandsk konto:

IBAN: NO9215 067 6160 89
SWIFT: DABANO22

Sector Alarm AS
Postboks 113 Grefsen
0409 Oslo

Obs! Husk alltid å bruke KIDnummer ved innbetaling, som du finner nederst på første siden av din faktura.

For hvilken periode er fakturaen min?

Fakturaperioden og fakturadetaljer finner du på side 2 av din faktura under "tjenester".

Hvor kan jeg få oversikt over mine fakturaer?

På Mine Sider får du full oversikt over dine fakturaer. For å opprette bruker på Mine Sider kan du klikke her.

Jeg har aktiv AvtaleGiro og skal bytte kontonummer eller bank, hva gjør jeg?

Avslutt først din eksisterende avtale i banken. Vent et par dager før du oppretter ny AvtaleGiro med nytt kontonummer.

Ønsker du mer informasjon, anbefaler vi at du chatter med oss.