Nylig blitt kunde?

Velkommen - vi er glad for å ha deg som kunde!

 

Som nytt medlem av Sector Alarm-familien har vi samlet praktisk informasjon til deg som er greit å vite. Kontakt oss gjerne på chat eller sjekk "Ofte stilte spørsmål" dersom du har spørsmål som ikke besvares her. 

Få svar av vår chat!

Få svar av vår chat!

Dersom du ikke finner svar på spørsmålene dine i våre ofte stilte spørsmål kan du komme i kontakt med oss på chat eller på Facebook.

Vi er alltid tilgjengelig for å hjelpe deg.

Vår chat er tilgjengelig 24/7

Sjekk din kundeinformasjon enkelt

Kom i kontakt med kundeservice

Betaling -og fakturainformasjon

All informasjon om betaling og faktura finner du i fakturaguiden. Du kan også velge om du vil betale via eFaktura eller Avtalegiro. 

Informasjon om din faktura

Se alle dine fakturaer på Mine Sider

Betalingsalternativer

Betaling -og fakturainformasjon
Sector Alarm App

Sector Alarm App

Bli bedre kjent med Sector Alarm App. Når du har opprettet en konto kan du styre alarmen fra mobilen, uansett hvor du befinner deg! Les mer om hvilke funksjoner som finnes i appen. 

Opprett din brukerkonto på Mine Sider

Ha full kontroll på alarmsystem i appen, uansett hvor du befinner deg

Se video i sanntid

Ekstra sikkerhet med kodeord

Når alarmen din utløses vil vi umiddelbart kontakte deg og spørre deg om et kodeord for å sikre oss at vi snakker med riktig person. Dette gjør kodeord til en veldig viktig del av alarmtjenesten. 

Påse at du og alle i husholdningen kan kodeordet

Ekstra sikkerhet med kodeord

Ofte stilte spørsmål for nye kunder

Jeg vil gjerne vite hvordan jeg bruker betjeningspanelet.

En liste over våre bruksanvisninger finner du her. Hvis du fortsatt trenger hjelp etter å ha konsultert bruksanvisningen, hjelper kundeservice deg gjerne på chatten.

Hva gjør jeg hvis jeg glemmer passordet til appen?

Gå inn på Appen eller Mine Sider og klikk på "Glemt passord?". Et nytt passord sendes så til den e-postadressen du har registrert.

Hvilke funksjoner finnes i Sector Alarm Appen?

I appen kan du: 

  • Slå av og på alarmen
  • Se alarmstatus og hendelseshistorikk
  • Se hva som skjer i hjemmet i sanntid
  • Få bevegelsesaktivterte varsler
  • Slå av og på smartplugger
  • Ha kontroll på temperaturen i hjemmet ditt
  • Legge til, endre og slette brukerkoder, både på permanent basis og for 24 timer
  • Endre instillinger på Yale Doorman digital dørlås
  • Kontakte kundeservice med ett enkelt klikk

Les mer om appen her.

Hvor finner jeg kundenummeret mitt?

Kundenummeret ditt finner du øverst til venstre på fakturaen din. Dersom du ikke har mottatt en faktura enda kan vår chatbot hjelpe deg.

Hvordan knytter jeg alarmsystemet til appen?

På Mine Sider kan du knytte et eller flere alarmsystemer til applikasjonen. Klikk på "Mine alarmsystemer" i menyen til venstre, og klikk deretter på "Legge til nytt alarmsystem".

Hvordan kan jeg betale fakturaen?

Du kan velge mellom papirfaktura, e-postfaktura, avtalegiro eller eFaktura. Vi anbefaler avtalegiro av miljøhensyn og for å unngå et fakturagebyr på 79,-.

Du kan også velge å betale månedlig, kvartalsvis, hvert halvår eller årlig.

Les mer om betalingsalternativer her.